השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

Error: Contact form not found.

מה חשוב לדעת?

פלאנג׳ר הוא כלי המשמש בעיבוד מתכת ליצירת קצה מוגבה, או אוגן, על פיסת מתכת. קצה זה משמש לעתים קרובות לחיבור שני חלקי מתכת יחד, יצירת קשר בטוח ועמיד. הפלאנג׳ר נמצא בשימוש נפוץ בתעשיות הרכב והתעופה, כמו גם בייצור ובנייה של פחים. תוכלו לפנות אל חברת מחם קשיחים ולקנות את הרכיב הזה במחיר מעולים וזאת כאשר תקבלו שירות לקוחות מצוין!

שלל סוגים של פלאנג׳ר

ישנם שני סוגים עיקריים של פלאנג׳ר: כף יד ומונעת במכונה. פלנג'רים כף יד משמשים לעתים קרובות לפרויקטים בקנה מידה קטן או ליצירת צורות לא סדירות, בעוד פלנג'רים המונעים על ידי מכונה משמשים לפרויקטים גדולים יותר וליצירת אוגנים מדויקים ועקביים.

פלאנג׳רים מונעים ביד מורכבים בדרך כלל מכלי קטן עם רולר המשמש ללחוץ ולעצב את המתכת לאוגן. הכלי מוחזק ביד ומזיז אותו לאורך קצה המתכת ליצירת הצורה הרצויה. אוגנים ידניים משמשים לעתים קרובות ליצירת אוגנים מעוקלים או לא סדירים, כמו אלה שנמצאים על לוחות מרכב המכונית או תעלות.

פלאנג׳רים המופעלים על ידי מכונה מורכבים יותר וניתן להשתמש בהם לפרויקטים בקנה מידה גדול יותר. הם בדרך כלל מורכבים מסט של רולים או להבים המופעלים על ידי מנוע. המתכת מוזנת דרך המכונה, והגלילים או הלהבים מעצבים את המתכת לאוגן הרצוי. פלנג'רים המונעים על ידי מכונה משמשים לעתים קרובות ליצירת אוגנים עקביים ומדויקים, כמו אלה שנמצאים במערכות HVAC מסחריות או רכיבי תעופה וחלל.

פלנגרים יכולים להגיע גם בתצורות שונות, כגון פלנגרים בודדים או כפולים. פלאנגר יחיד יוצר אוגן בקצה אחד של המתכת, בעוד פלאנגר כפול יוצר אוגנים בשני הקצוות בו זמנית. פלנגרים כפולים משמשים לעתים קרובות ליצירת מפרקי T או סוגים אחרים של מפרקים שבהם יש לחבר שני חלקי מתכת בזווית ישרה.

סיכום

פלאנג׳ר הוא כלי חשוב בעיבוד מתכת המאפשר יצירת חיבורים חזקים ועמידים בין שני חלקי מתכת. פלנגרים מגיעים בתצורות שונות ויכולים להיות מופעלים ביד או באמצעות מכונה, תלוי בגודל ובקנה מידה של הפרויקט. פלאנג׳ר מספק יתרונות רבים, כולל קשרים חזקים, מניעת דליפות וגמישות עיצובית, מה שהופך אותו לכלי חיוני עבור תעשיות רבות. אז פנו עוד היום אל מחם קשיחים כדי להשיג מענה מעולה בהקשר הזה!

שתף:
מעונינים ביעוץ?
לקבלת ייעוץ / הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:




    חברה לקידום אתרים
    דילוג לתוכן