השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

Error: Contact form not found.

עצות זהב לבחירת מסילות למגירות

מגירות הן מתקן אחסון שימושי, נוח וחכם. בכל בית נמצא מגירות במטבח, בשידות בחדרי השינה, בארונות ועוד. רוב האנשים רואים במגירות את פתרון האחסון הנוח והאסתטי ביותר. משיכה אחת של מגירה ויש לכם בית מסודר. בנוסף, מגירות הן גם כלי אחסון מצוין בכל הנוגע לתעשיות השונות- בין אם מדובר על עגלות רפואיות, ארונות תקשורת, לשימושי תעשיה או להחזקת מוצרים בדרך בה הגישה אליהם נוחה במיוחד. חברת מחם קשיחים יודעת לספק מסילות למגירות לשנים רבות של שימוש נוח ונטול תקלות, המתאים לעמידה בעומסים של עד 2 טון. המסילות שקטות, עמידות, יציבות וחתוכות בדיוק בעמידה. דיוק מרבי בחיתוך המסילות הכרחי להבטחת תנועה חלקה ושקטה של המגירה.

מסילות למגירות

על מסילות למגירות להתאים בראש ובראשונה למאפייני השימוש של המגירות המיועדות- בנוסף להתאמה הברורה למימדים של ארון האחסון עצמו, יש להתאים את המסילות למשקל המיועד שהמגירות יישאו בתוכן. ניתן לבנות מסילות למגירות ממגוון רחב של חומרי גלם, בהתאם למשקל שהם אמורות להחזיק ולתמחור שלהן- ניתן למצוא כיום מסילות מאלומיניום, נירוסטה ומתכות נוספות אשר יכולות לשאת עד ל- 2 טון של משקל.  חשוב לזכור כי מסילות למגירות מחזיקות מעמד במשך שנים רבות כאשר קיימת התאמה בין חוזק המסילות לבין המשקל של המגירה.

אביזרי בטיחות מומלצים להתקנה במגירות

כל מתקן שאנו עושים בו שימוש מספר פעמים ביותר צריך להיות בטיחותי. בכדי להבטיח סביבה בטוחה ונטולת תאונות כדאי להתייעץ עם איש מקצוע. בהתאם לצורך ניתן להתקין מנגנונים למניעת תפיסה של האצבעות או קריסה של המגירה. אל תשכחו לוודא שכל החלקים שאתם משתמשים בהם בעלי תו תקן מחמיר.

מסילה למגירה לשימוש תעשייתי

אם אתם מחפשים מסילות למגירות שמתאימות למשקלים גבוהים של עבודה בתעשייה – חברת מחם קשיחים תדע לתת לכם מענה. מוצרי החברה מיוצרים תוך הקפדה על איכות גבוהה ותקן ISO. לקבלת פרטים נוספים וביצוע הזמנות צרו קשר ותיהנו ממענה סבלני ומקצועי. יחד נבחר את המסילות המתאימות ביותר לכל מגירה.

שתף:
מעונינים ביעוץ?
לקבלת ייעוץ / הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:




    חברה לקידום אתרים
    דילוג לתוכן